miraysmom_ Ozgemir05 Bizde gece gündüz ayrımı yapardık güzel uyurduk ama 4. Aydan itibaren işler bayaaa değişti çocuk saat başı kalkıyor. Bir gün iyi uyuduysa 3 gün kötü 5. Ay da geçiyor mu bu atak napıcaz ?
nurarslnn Bugün 4 aylık oldu oğlum 3 gündür meme reddi yaşıyoruz ağlıyor sürekli aç kaldığı halde emmek istemiyor sütüm de azaldı
Mustafayusuf Ozgemir05 bir ay sürüyormuş galiba canım. Bazen sinirleniyorum gözümün içine bakıp gülümseyince her şey geçiyor. Bu günlerde geçecek sabret diyorum kendime.
miraysmom_ Ozgemir05 uyusa da gece saat başı şiddetli ağlamayla kalkıyor 🙄 inşallah çok çabuk atlatırız 🤲🏼
Gizem07 Mustafayusuf Merhaba bizde 4 ay 3 günlük olduk Şuanda bir sorunumiz yok sadece gündüzleri zor uyuyor 😊👍
Gizem07 Mustafayusuf Merhaba bizde 4 ay 3 günlük olduk Şuanda bir sorunumiz yok sadece gündüzleri zor uyuyor 😊👍