Sellinim mlk2 benimde sezaryen doğumla gelmişti bebeğim, sarılık oldu ve bizimki uzun süre geçmedi. Formül süt takviye yaptık doktor önerisiyle. Promalt içtim ve faydasını da gördüm. Günde 6-7 öğün formül süt alan bebeğim şu an 1-2 defa takviye formül süt alıyor. Şu an 3.5 aylığız. 3 ayda tam manasıyla sütüm arttı diyebilirim. Tatlı gelirse içecek stevialı olanını dene. O da tatlı ama tadı dilde hissediyorsun yalnızca ve kalorisi daha düşük. En az bir hafta günde üç kere içmeni öneririm. Ben hala ara ara içiyorum Uykunu da ihmal etme olur mu? Dinlenen vücudunda süt üretimi artacak. Bol sütlü günleriniz olsun 🙏🏼🙏🏼
minigim4545 mlk2 bende dedim sağarak veriyodum oğluma sütümü onun için arttığını görüyoduö ve gece yatarken içiyordum o zamanlar üstüm başım süt oluyodu ilk zamanşar gerek duymadım ama sağmaya başladım meme reddi olunca sağarak azaldığı için kullandım
taze_anne21 mlk2 ben kullandım günde bir tane sulandırmadan içiyordum bazı günler iki kutu bile içiyordum ben faydasını çoook gördüm 24’lü koli aldım 23 tane içmiştim ilk iki ay,tabi kilo sorunu bende de oldu çok şükür altı aydan sonra hızlı şekilde verdim
Sellinim mlk2 bir önerim daha olacak, uyumadığın müsait olduğun zamanlarda uzan yatağına. Sana bakan biri varsa versin koluna bebeğini, saatlerce memede tut. Hem kokunu alsın hem Meme emmeyi öğrensin bebeğin. O emsin damla damla da olsa gelir sütün.