mlk2 bayanlar kullananlar var mı yardımcı olur musunuz gerçekten sütü gözle görülür şekilde artırıyor mu? bide çok aşırı tatlı ditek böyle mi içiyorsunuz birkaç yerde bölüp suyla karıştırıp içtiklerini okudum bu şekilde ni yararı olur mu napsam bilmiyorum
MoRella mlk2 Ben çok içtim, sütün artmasına pek katkısı olduğu söylenemez ama acaip kilo aldırdığı söylenebilir. Doğumdan 63′le çıkmıştım, promalt içmeye başladığım dönemde 69 olmuştum😁
cileklikahve94 mlk2 promalt içerken kilo aldığım için bıraktım aynı zamanda galactago da kullanıyordum şimdi sadece galactago yeterli oluyor artış icin
Eise mlk2 bana hiç fayda etmedi bir sürü şey denedim hiç artmadı şimdi solgar b12 yi deniyorum o da pek fark etmedi
sevgikzm mlk2 Ben aldım, malt içeceğin içine pekmezi dökmüşsün gibi aşırı tatlı bir tadı var içemedim birkaç yudum içiyorum hep az az. Süt getiriyor mu evet bende işe yaradı içtikten kısa süre sonra göğüslerinin dolduğunu hissediyorsun yani bende öyle oldu. Ama tadı baya kötü.
CemreKerem35 mlk2 Cnnsmy MoRella cileklikahve94 https://gidadedektifi.com/2018/12/11/promalt-alkolsuz-malt-icecegi/ Bu içeriği okusanız sevinirim hanımlar 💜 içeriğinde bulunan şeker miktarı 22 küp şekere eş değer bu yüzden kilo yapmamasi imkansız . Sağlıklı bir içecek değil bu içecek yerine komposto öneririm ben o şekilde mamayı bıraktım . Bol bol sıvı almak çok etkili oluyor .
mlk2 MoRella cileklikahve94 yaaaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bi denemem lazım sütüm hiç yok denecek kadar az 7 günlük sezaryenim mamayla besliyorum oğlumu sarılık oldu anne sütü almadığı için. İnşallah sütümü arttırır da kilo da alsam önemli değil artık yeterki gelsin 😔😔
mlk2 Eise benim de sütüm hiç yok damla damla geliyo 1 haftadır içmediğim çay süt arttırıcı kalmadı ama tık yok son çqre bunu denicem dedim ama tadı cidden kötü 😰😰
mlk2 sevgikzm işe yarasın keşke de artık bir şekilde kendimi zorlamam lazım🤦🏻♀️ e bebeğin sayfasındaki yorumlarda sulandırılarak içtiklerini yazmışlar da merak ettim burdan öyle içen var mı faydası olur mu diye
cileklikahve94 mlk2 bende sezaryen oldum. Sütüm tam gelmemişti hastanede galactago almamızı istediler o gün bu gündür galactago kullanıyorum bi ara elimde bitti o ara farkettim galactago gözle görülür artış sağlıyormuş meğer galactago içecek değil bu arada damla. Promalt tatlı bir içecek hem tadını sevmedim hemde kilo aldırıyor aşırı şekerli
Sellinim mlk2 benimde sezaryen doğumla gelmişti bebeğim, sarılık oldu ve bizimki uzun süre geçmedi. Formül süt takviye yaptık doktor önerisiyle. Promalt içtim ve faydasını da gördüm. Günde 6-7 öğün formül süt alan bebeğim şu an 1-2 defa takviye formül süt alıyor. Şu an 3.5 aylığız. 3 ayda tam manasıyla sütüm arttı diyebilirim. Tatlı gelirse içecek stevialı olanını dene. O da tatlı ama tadı dilde hissediyorsun yalnızca ve kalorisi daha düşük. En az bir hafta günde üç kere içmeni öneririm. Ben hala ara ara içiyorum Uykunu da ihmal etme olur mu? Dinlenen vücudunda süt üretimi artacak. Bol sütlü günleriniz olsun 🙏🏼🙏🏼
minigim4545 mlk2 bende dedim sağarak veriyodum oğluma sütümü onun için arttığını görüyoduö ve gece yatarken içiyordum o zamanlar üstüm başım süt oluyodu ilk zamanşar gerek duymadım ama sağmaya başladım meme reddi olunca sağarak azaldığı için kullandım
Aylaayla mlk2 üzmeyin kendinizi benim bebeğim 20 günlük bir hafta küvözde kaldı erken doğduğu için hastaneden çıkınca iki gğn sonra kontrole gittik bebeğim kilo kaybetmişti dr mama destekli gidelim dedi ama ben sadece anne sütü cerdim bebeğim emdikçe sütüm arttı çok şükür kilo almaya da başladı ama ben strese girmiştim sütüm yetmiyormu acaba azmı göğsümde yumuşak sütüm olmuyor sanıyorsum malt içecekler aldım içtim incir hurma yedim merak etmeyin sütünüz bebek emdikçe artıyor biz kendimizi psikolojik olarak yıpratıyoruz ve sütün akışını engelliyoruz bol bol emzirin zaten aç kalsa ortalığı ayağa kaldırırlar
Eise mlk2 boşuna içmeyin hiç etkisi yok bende en etkili solgar brewest yeast ve bol su içmek oldu sabah 90 cc sütüm oluyor gündüz 10 cc bile olabiliyor değişiyor ama bunu kullanmadan benim de damla damlaydı hatta damlalar bile damla değildi…
Annebalisi mlk2 Ben kullandım gerçekten çok faydasını gördüm tadı pekmezli su gibi bayağı bir tatlı sabah uyanınca aç karnına yarısını akşam aç karnına yarısını içiyorsunuz yani günde bir kutu😌
Demet_k mlk2 ben kullandım çok bişey farketmesi kilo almama yardımcı oldu😂 ben zaten ne yaparsam yapıyım sütüm artmadı yapısal sanırım. Ama eltim boza içerdi ve çok artırdığını söylemişti. Bir de incir uyutması yapın bir de üzüm🥰🥰 bol sütünüz olsun. Benim bebişim çok emmedi sonr saparak verdim ve kesildi toplam 4 ay anne sütü aldı. Ama olsun hiç almayanalr var deyip kendimi teselli ediyorum. En önemlisi bol su içmek Ben bu konuyu çok araştırdım sadece su su su
Kitapkurdumom mlk2 ben denedim canim hic bi faydasi olmuyor onun yerine pekmezi suyla karistir iç daha fazla faydasi oluyo. Benim sütüme en etkilisi su olmuştu
ozge3747 mlk2 Kesinlikle işe yarıyor ama düzenli kullanım lazım. Suya karıştırmadan öyle içmiştim ben
Begumcan mlk2 aşırı tatlı ya, baya pekmez tadında. Bir kere içtim, arttırdı mı derseniz pek anlamadım ama kan şekerim çok yükseldi. Ben maltana içiyorum keyifli, o da arttırıyormuş.
Feyzaness Solgar kullandım bişeye yaramadı , promalt kesinlikle artırdı , ben suyla karıştırmadan direkt içiyorum ardından su içiyorum , hiç kilo almadım 0 😊☺️