Zeyna_ emmeyyi seviyor çok şükür sürekli emiyor kızımda sürekli emerdi hatta o doymadigi için ona kaşıkla verirdik mamayı.emmeyi bırakmasın diye oglumada enjektör ile verdik ne yediysem ne ictiysem ne damlalar ne çaylar kullandım ama 30 CC den yukarı çıkaramadım.bu sütü ben emzirmenin hayalini kurardım ama malesef benim.sutumle çocuklarım doymuyor en azından antikor yani bağışıklık için emsin diyorum emmedigi zaman sagiyorum bir damla bile faydalı sonuçta anne sütü mucize onun yerini hiçbir mama alamaz ama elimden gelen bu malesef sanırım.anneme çektim onunda sütü yetmezmiş ben günlerce saraligi gecirememisim😔