Ye2020 ben de sırf uyusun diye kucağımda saatlerce tutuyordum, o zaman uyuyordu, bıraktığım an uyanıyordu, şimdi 4 aylık oldu, yine kucağımda uyuyor ama en azından bırakınca uyanmıyor. Gece uykuları ise 3 aydan sonra düzenli olmaya başladı, yine uyanıyor tabi ama daha az