Kanzın büyük ürünleri çok güzel, bezi ilk defa duydum ama eminim güzeldir. Sadece bezin güzel olmasının dışında her vebek farklıdır ve hsngi beze alışırsa ona devam etmek lazm, çünkü en iyi bezide alsanız, yüksek ihtimal pişik yapıyor. Ama sıkıyor diyorsanız bu sebeple bile değiştirin ufak bi paket alıp deneyin derim. Bizde sleepy natural kullanıyorduk sıkma yaşıyorduk bacaklardan..