Merhabalar, bulunduğumuz yerdeki markete Kanz marka bebek bezi ve ıslak mendilleri gelmiş. Hiç kullanan var mı? Sleepy kullanıyorum ama iz yapıyor çok, değiştirmek istiyorum. Fiyatı da çok uygun olunca nasıl diye merak ettim. Bilgisi olanlar cevap verirse çok sevinirim ❤️