Yasemincmk İkizler 🙏🙏Yani aslına bakarsanız tek beebk de aynı özeni istiyor iki bebekte kafadan bunu kabullenimce zor gelmiyor ,yani tek bebeğim de olsa en az bu kadar yorulacaktim,gözümü kapayincaya kadar akşam olmuş oluyor ,ben zaten kendi karakterim gereği de çok hareketliyim yani ah aman oturamadim bugünde dediğim olmamıştır hiç o yüzden aslında bana çok fark etmedi .Bence tek bebeğe göre daha kolay ve inanılmaz eğlenceli ve efsanevi bir şey bence..Allah isteyen herkese nasip etsin..Sizin tek bebek galiba kız mı erkek mi