Yasemincmk benim.kuzum.daha 7ay 20gunluk ama ne kalmış 8aylik olmasina dedim daldım postuna😁😁canm biz her tarafa dönüyoruz 🧿sürünme şeklinde emekleme halindeyiz ,inanılmaz cenemiz düşük bababa gibi anlamlı şeyler çıkıyor ama genelde çok anlamlı değil😁😄en az 3ogun en fazlada 4ogun veriyrm ek gıda 1aydr onun öncesi tadimdi ama yine öğün vardı bu arada geride anne sütü aliyo kuzum.kendi kendine kalkıp oturamiyr ,tek başına devrilmedende uzun süre oturamiyr ama zamanı vardr diye düşünüyorum bu arada 1tane disimiz 3gun önce çıktı🙏💙🧿