busrakandazzz Bu arada o jölemsi kıvam sıcakken olmuyor. 10/12saat kaynatıp altını kapatınca bir bardağa koyun o sudan hızlıca soğutun iyice. Eğer soğuyunca katılaşıp jöle kıvamını aldıysa olmuş demektir. Yani kaynadıktan sonra sıvı görünce beceremedim diye düşünmeyin. Bu şekilde anlayabilirsiniz.😊