Scorpionesi eSved bizim ilk günümüz çok zordu, her kalkıp ağladığında ben de çok kötü oldum ama uykusuz geceleri düşününce vermek istemedim
Scorpionesi 32075642 Ne mutlu size.Aslinda daha önce kesmek istedim ama bunun için hiç girişimde bulunmadım,cesaret edemedim belki de.Bir yerden başlamak gerekiyormus:)
Scorpionesi eSved gece emmesini kestim ama hala meme destekli uykuya geçiyor,onu da bıraktırsam çok iyi olacak
Scorpionesi birkizbirerkekannesii zaten gece emmesi bitince deliksiz uyuyacaktir, o zaman kendi yatağında da rahatlıkla uyur diye düşünüyorum,umarım rahat atlatırsıniz bu süreci 😊
File351047 Scorpionesi bende çok yoruldum gece emmelerinden ama bebeğim daha 14 aylık kıyamıyorum inşallah bizde o günleri görürüz.
NilAlya Yusufbebekk ah ah hamileyken bana bu iyi gunlerin derlerdi kızardım alıştım zaten diye megersem çocuk olunca aynı şey olmuyormus😆
Scorpionesi NilAlya valla bana sorarsan hamilelik bebekten önceki son rahat zamanlarimizdi diyebilirim:)
Scorpionesi Annisss bir kez deneyin bakalım nasıl tepki verecek,gece olduğu için belki uykuya direnemez çok ağlamadan uyur