Selam kizlar, 21 aylıgiz ve 5 gün öncesine kadar gece en az 3 4 defa emmek için kalkıyordu kızım.Bu durum hem beni hem de kendisini çok yoruyordu.Sabah kalktığımda her yerim ağrıyordu,uyku desen bölük pörçük..Neyse artık yeter dedim ve gece emmeye son vermek istedim.İlk gece üç kez kalktı, her kalkisinda meme diye ağladı ama öyle kriz şeklinde değil, 5 dk ağladı,. 10 dk sağa sola dönüp durdu.Bu arada birlikte uyuyoruz.Her kalktığında konuştum;kızım karanlık olduğunda meme yok artık ama sabah kalktigimizda her yer aydınlık olduğunda meme emebilirsin, diye.İlk gece su teklif ettim,bir kez içti sonra istemedi.Neyse ikinci gece 2 kez kalktı,söylediklerimi tekrarladim, dönüp uyudu.Bugün 5. gün ve dün gece bir kez kalktı meme istemedi bile sağa sola dönüp uyudu.Bu kadar rahat olacağını bilseydim daha önce keserdim,şimdi o da ben de çok memnunuz halimizden.Darisi kesmek isteyen herkesin başına🙏,önemli olan kararlı olmak.😊