GulAkkaya bende 8 günlüğüm canım ilk günler benimde sağ tarafım acıyordu bazen içten sıcak bişeyler akıyodu pansumana gittiğimde doktoruma özellikle sağ tarafımın ağrıdığını söyledim dikişi sağdan bitirdik o yüzden orası ağrıyodur ama önemli değil korkma normal böyleolması dedi