GulAkkaya Kızlar, 5 günlüğüm 2 gündür az birşey sezeryan dikişimin ucu yanıyor gibi sağ tarafı, iyileştiği için mi acaba? 🤍
Balbebek_Egemen GulAkkaya zorladınızmı ve plastik iplemi dikiş benimki plastik ipleydi düğünlü kısımlerı sızlıyodu
Elfydr GulAkkaya cok normal. 10 güne kadar sürüyor sonra geçiyor. Birde benim dikislerim alınınca cokrahat etmiştim. Dikis dediğim tek ip şeklindeydi ama geriyordu.
Elif-69 GulAkkaya canım benim de öyleydi dikişlerim ve sadece sol tarafımda çok acı vardı sızlar gibi ama sadece 1 hafta acısı merak etme şimdi 3 ay oldu dikiş kısmı da dümdüz duruyor merak etme hiç bişeycik olmaz geçecek 🥰 gözün Aydın bu arada taze anne❤️
BeybininAnasi GulAkkaya iki kenarda düğümler oluyor genelde. Benim de yanıyordu başlarda. Sonra geçiyor. Hayırlı olsun, geçmiş olsun 🌸
GulAkkaya Elfydr anladım benim ki içten eriyen dikişmiş dışta ip falan yok. Biraz yanıyor gibi işte cuma da bandajı çıkarttırmaya gidicem
Balbebek_Egemen GulAkkaya hım ama normal bi 10 gün falan ağrı falan olur iltihap akmadığı sürece veya dikis acılmadıgı sürece korkmayın
emineteyzeniz1 Balbebek_Egemen banttan kaynaklı canım benimde içten dikiş. O bant çıksın öyle çok rahatlıcaksınnki 🥰 özellikle uç kısımları sızlıyor, bantı bi iki gün sonra kendinde çıkarabilirsin… bant sadece uç kısımları acıtıyor ortası boşta kalıyor korkma sıcak duş al çıkar 😊
GulAkkaya Elif-69 çok sağolun içim rahatladı gerçekten 2 gündür kafama takıyordum dikişim de şuan bantlı göremiyorum da açıldımı diye baya düşünce içerisindeydim. 😘
Elif-69 GulAkkaya Ne demek 😊 şu an çok yeni sızı gibi olması normal benim sol tarafta azıcık açılmam olmuştu çok korkmuştum 😂😂 ama o yer bile kaynadı kapandı şimdi yanlışlıkla elim felan çarptığında bi acı oluyor ama aşırı değil hepsi geçti İnan ki. Doğumdan sonra neden kendime bu eziyeti yaptım diye kızıyordum ama bebeğime alıştıkça acılarım hafifleyince yine olsa yine yaparım dedim 😂 sadece bebeğini sev gerisini boşverr😅 Rabbim miniğine de hayırlı uzun ömürler versin inşallah ❤️
YigitK GulAkkaya sızlayan taraf düğümlerin olduğu taraf. Aynı şekilde bende 10 gün kadar yanma hissi yaşadım çok zorlandım ama geçiyor merak etmeyin :) gayet normal demişti doktorum. Kontrolümde de herhangi bir sorun çıkmadı yeterki kendinizi zorlamayın🌸
GulAkkaya YigitK zorlamıyorum çok. ❤️ İnşallah geçer de hemen bende zorlanıyorum çünkü çok sağolun yorumunuz için 😘😘😘
1melek2020 GulAkkaya Ben bebeğin altını değiştirirken zaril zaril ağlamaya başladım duş almıştım yara yerini yaş bırakmışım sonuç enfeksiyon kapmisim kanda da baya yüksek çıktı ilaç kullandım oturamadım yatamadım tek başıma kalkamadım bile hep aglıyarak oldu dikkat et enfeksiyona karşı benimde yanıyordu ama enfeksiyon altlatinca kaşınmaya başladı kasiniyirsa iyleşiyordur dikkatli ol diye yazdım bunları intihap var mı diye o kenarlara bak arada benim intihap akıyordu
1melek2020 GulAkkaya Al artık hastanede bir kızda 1 ay yıkanmamış yara var diye 2kez enfeksiyon kapmış birde o var hastanenin kiri gitsin kuzu
1melek2020 GulAkkaya bir haftayı geçince fln korse tak yara yerin yok gibi oluyor harika hissediyorsun ben medikal korse kullandım doktor tak dedi zaten bana göbek toplansın yaranın üzerine düşmesin göbek yara hep açıkta kalacak demişti