Flamingom
bendede robot ve elektrikli süpürge var. yani borusunu yıkayıp deneyebilirsiniz illa bende öyleydi diye sizdede öyle olacak diye bir şey yok. 🙈 1 senedir miele kullanıyorum ve aşırı memnunum. robot süpürgeyi de irobot aldım onuda 1,5 senedir kullanıyorum 🙏🏼