tubasd once fitil sonra lokal igne ile uyusturdular zaten hafif uykulu idi ama ignede ck agladi.sunnet esnasinda hicbisey hissetmedi aglamadi eve gelince kiyamet koptu cis yaparken ck zorlandi kremler fitil hepsini verdi drmuz ama ilk 3 gun zorluydu kremleri zor surduk. dedigim gibi ck hareketli ne oturdan anladi ne yattan hep ayakta kosturdu hareket etti atladi ziplafi dr da bardak koymayin bez yeterli daha kolay iyilesek dedi sadece ilaclardan sonra vazelin surun beze yapismasin dedi hep ole yaptik.ben de kucukken yapicaktim pandemi olunca hep erteledik ama pipide tikaniklik darlik olunca mecbur yaptirmk zorunda kaldik.Birde citcitli bady kullanmayin yada buyuk beden alin bezini sikmasin.ve esofman altlarini bol ve rahat tercih edin bu donemde