Alisaaaaa merhabalar, biz bugün rota bexsero ve nimerix aşılarımızı olduk. Sonrasında 4 ml calpol verdi Dr muz hastanede içirdim çıktık. Saat 2 deydi randevumuz bu saate kadar keyfimiz yerindeydi hiçbir sorun yaşamadık aksine calpol uyku yaptı sanırım uzun süreli uyudu. 🤗Şimdi de gece uykusuna geçti kızım inşallah geceyi de rahat geçiririz. Baya endişeliydim korktuğum gibi olmadı şuana kadar şükürler olsun 🙏🏻