VolkanEmrem bu aşıyla ilgili hemen hemen her posta girdim gözüm korktu valla🤣 ama bence de doktorla konuş dediğin gibi 3 aşı var 6. Ayda. 6. Ay aşısını yaptırdığımız gün önümüzdeki ay için gün verip bexero yapıcaz dedi cuma olucak insallah. Belki dalgınlığına gelip öyle söylemiştir doktorunuz