NazliHilal Merhaba ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum gündüz için kullanıyordum,gece de Prima kullaniyroum ama Prima hem sızdırıyor hem de koku yapınca geceye de baby me kullanıyorum ama Aloeverali olanı killaniyorum gece dahi değiştirmiyorum sızdırma vs bir şey yok şükür çok memnunum ,pişik de olmadık tavsiye ederim