Günaydın hanımlar 🌷
baby me bebek bezi kullanan var mı, varsa rica etsem yorumlar mısınız
kızım 22 aylık, doğduğundan beri prima kullanıyoruz.
İki ay sonra doğumum var, bebeğe de prima premium care aldık üç numaraya kadar.
Ama iki bezli bebekle çok masraflı olacak.
Şimdiden beze ciddi bütçe ayırmak durumunda kaldık.
Ebebek indiriminde fiyatı uygun görünce denemek istedim, hem yenidoğan hem büyük numara olarak.
Şimdiden teşekkür ederim