ilahiyatci_Mom FG-oykumina tavsiyeleriniz için teşekkür ederim meme reddinin hat safhada oldugu bi dönemdeyiz umarm sık emzirebilirim
ilahiyatci_Mom 12333333aram Nohutannesi Berenkooommm 2. Ay asılarınız da mı kolay geçmişti . Bazı bebeklerin acı eşiği yüksek oluyor . Benmkinin düşük sanırım hızlı etkileniyor
12333333aram ilahiyatci_Mom evet canım 2. Ay aşısı da kolay geçmişti ve ağlamamıştı bile ama 4. Ay alışında sadece bi aşıda birazcık ağladı
Nohutannesi ilahiyatci_Mom ikinci ay kötüydü. Ateş yaptı, huzursuzdu. Ama sadece o gün. Ertesi gün rahatlamıştı.
Nohutannesi ilahiyatci_Mom ama dediğiniz gibi. Bebeğimin ağrı, acı eşiği yüksek. İğneden ziyade o ortamdan ve birilerinin ona dokunmasından dolayı ağlar. Hangi aşı, müdahele olursa olsun kucağıma aldığım an daha susar mesela.
3children1mom ilahiyatci_Mom Hafif ateşlendi o kadar ben calpol verdim gelir gelmez 6 saatte bir olarak sıkıntı olmadı
ilahiyatci_Mom 3children1mom ateşi çıkmadıkça vermeyin diyor bazı doktorlar ama öncesini önlemesi için bende iki aylık aşısında vermiştim
Eylulunannesiiii ilahiyatci_Mom şükür benim bebeğimde hiç bir yan etkisi olmadı. Rahat olun ateşini sürekli takip edin. Bebekten bebeğe değişiyor illa ki.
Nilsmoms Bir gun ates yapti maalesef ve bir hafta huysuzlanip agladi.Ama bizimki biraz nazli bir bebek her asida ayni cileyi cekiyoruz.Her cocuk farkli tabi umarim sizin ki kolay atlatir.
ilahiyatci_Mom 12333333aram biz ikinci ay asısında cok zorlanmıştık sürekli sıçrıyordu uykuya da gecemedi bir gün sürdü bu
Selin93 ilahiyatci_Mom verem hariç 2. Ay aşılarının devamı 4. Ay aşıları, bizde hiç bir yan etkisi olmadı çok şükür🤗
ilahiyatci_Mom Selin93 verem asısı cok zorluyor bebekleri . MaşAllah diyelim hep böyle kolay geçer inşAllah 😌
kbraabykr Bizimde simdiye kadar olmamıştı ates dun 4 .ay aşısı olduk sabaha karsi ateslendi calpol vrrince düştü hemen kolay gecer sizinki insaAllah 💕
Anne80 ilahiyatci_Mom dün vurdurduk herhangi bi sorun yaşamadık ben iğneden gelince bir cay kasıgı calpol verdim