ilahiyatci_Mom biz yaptırdık iki bacaktan yapıyorlar. Bizi baya zor geçti cünkü 2 gü ateşi düşmedi eve geldiktikten 2 saat so ra ateşi çıktı önce tek zıbınla bıraktım sonra ılık duş aldırdım arada so rada parol verdim ama biraz düzelip so ra tekrar yükseldi bana başka ateş düşürücüde kulalanıp 4 saat arayla bi onu bi diğerini ver dediler öyle yaptım 2.gün düzeldik o şekilde. Aklınızda olsun eve gelincede ince giydirin sık emzirin biz hiç uyumamaıştık cok huysuzdu. İnş sizde bi sıkıntı olmaz