eymenkerem Gulsen96 benim oğlumda 7 aylikti düştü ve yatağım cok yüksek şükür birsey olmadi. Fışkırır tarzda kusma olursa halsizlik vs hissedersen doktora gotur 2 saat de uyumasın insallah sıkıntı olmaz
Ryhnmhmtuna Gulsen96 benm bebeğşm sedyeden düştü götürdk doktor dedi 2 saat uyumıcak emzirme dedi bi de uyyucakken örsele hafifçe gözünü rahat açıyosa sıkıntı yok ama açmakta güçlük çekiyosa 1 gün boyunca takip et çok iyi hatırlıyorum