Gulsen96 Gunaydin kizlar.bebegim uyurken cok donuyor.esimde aksam iste oldugu icin yanima koydum oglumu keske koymasaydim.geceleri hep ustunu orterim.gece 3 e kadar uyumadim hep donuyodu.kendim yatagin diger tarafinda uyudumki dusmesin…simdi aglamak sesiyle uyandim😔😔cok aglamadi biraz sonra sakinlesti.yanina yastik koymustum yastikla beraber dusmus galiba.ne yapmaliyim kizlar.kusmadi yarim saat oldu
Kadriye043043 Gulsen96 göz kayması şişlik kusma.. Siz yinede bi doktora götürün bizde pusetten düştük ertesi gün gittik şükür bişey yok dedi
eymenkerem Gulsen96 benim oğlumda 7 aylikti düştü ve yatağım cok yüksek şükür birsey olmadi. Fışkırır tarzda kusma olursa halsizlik vs hissedersen doktora gotur 2 saat de uyumasın insallah sıkıntı olmaz
Gulsen96 Pankek yere dusme sesi duydum evet.ama kotu bir ses degildi bence.yuksekligi bilmiyorumki ne kadar🙁😔
Arifeeee Gulsen96 Benim oğlum da 5 aylıkken düştü yataktan. Yaklaşık 80 cm. Gibi bir yükseklikti. Hastaneye gittik bir şey çıkmadı şükür. Size söylediklerini söyledi özellikle doktor bana.
Defnecikkasim 24 saat gözlemle kusma, emmede farklılık, tepkilerinde farklılık görürsen doktora git. Ben de geçen hafta düşürdüm bir kaç doktora sormuştum. 50 cm den fazla düştüyse biraz daha dikkatli gözlemlemek gerekirmiş. Çok geçmiş olsun.
Gulsen96 Defnecikkasim farklilik gormuyorum canim her zamanki gibi ama keyifsiz gibi sanki Babasina her zaman gulerdi ciglik atardi ama simdi yapmiyor
Asel20 Gulsen96 bana özelden msj atmissiniz ama simdi gördüm kusura bakmayin ne olur özel msjlasma kutunuza bakarmisinz