ozge3747 bebeğime yalnız bakıyorum,yemek yapmam gerekiyor ve her zaman uyumuyor yada uyku saatinde yemek yapamayabiliyorum…öyle olduğunda nasıl oyalıyorsunuz? ben,mama sandalyesine oturturum,an azından benimle aynı seviyede olur😅 beni görür,bende hemen yemeğimi yaparım diye düşünüyorum…