Badem Prensenbebek anne sütü mü alıyor canım öyleyse istediği kadar ver sen anne sütünden zarar gelmez. 2 3 saati sarılık olmaması ve kan şekeri düşmemesi açısından geçirmemen gerekiyor yani en fazla 2 3 saatte bir doyur demek istemiştir doktor. Açtır karnı doyur bakalım susarsa derdi açlıktır bundan sonra anlarsın hemen böylece
Yaren44 Prensenbebek benimde yoktu ama tekrar tekrar deneyin önce sagıp biraz uc belirince veriyodum hatta mastit oldum buyuzden yinede verin memeyi güçlenince cekiyolar gaz işi ise gercekten yorucu ama geciyo insallh
Prensenbebek ikizminikler yaa derdimden bi siz anlarsınız o zaman zaten 2 bucuk 3 saatte bi yiyolar zamanım süt sağmak ısıtmak biberon hazırlamakla geçiyor😄
Prensenbebek melikeeomeer bi keresinde her ağladığında arandığında üst üate verdim mafoldu çocuk gazdan. O yüzden şimdi tedirginim acemilikten olsa gerek😄
ikizminikler Prensenbebek ya ben napim iki taneler 😂 süt çıksın ikisinede eşit böleyim diye memem koptu 😂
Havva2323 Prensenbebek seni istiyor olabilir canım tedirgindir belki emme refleksini her zaman aç oldukları için göstermezler kendilerini gübende hissetmek istedikleri için,korktukları için birkaç sebep olabilir yani
Zeyna_ Prensenbebek çok içiyor diyenlere bakmayın. Benim bebeğim 120 içiyordu o dönemde. Evet fazla bu normale göre ama bebekten bebeğe fark ediyor. Aç olabilir bi 30luk yapıp ver rahatlayacak mı bitiriyormu bitirdikten sonra kusuyor mu gözlemle.
Prensenbebek Zeyna_ evet cnm zaten küvezden aldığımda 75 içiyordu doktor gözetimi altında . Bencede çocuktan çocuğa değişiyor erken uyandırıp yedirdim😘✌🏻
Keremkids 80 ml çok değilmi canım benim oğlum 67 günlük ben 80 ml veriyorum biraz fazla geldi bana ayrıca doyması gerekiyor gayet güzel mama veriyosun, ayrıca bebeklerin bildiği tek şey emme refleksi canım bu yüzdende olabilir
Mircan Prensenbebek 80 çok canım benim onun gaz sancısı var ve emerek rahatlamaya çalışıyor ne kadar emerse o kadar gaz toplanıyor sen iki saatte bir doyur açılmamıştır o hızlı hızlı arama refleksi gezdan oluyor bende ilk senin gibiydim aç sanıyordum ama 6 buçuk ay gaz sancısı çektim
AlpBeyinAnasi Prensenbebek benim oğlum da bugün tam 1 aylık oldu, meme+mama şeklinde besleniyor, emiyor ardından 90 ml mama içiyor ama bazen 1.5-2 saat sonra yeniden açılıyor, hiç 3 saat dayandığını görmedik 😅 Acıkmışsa 30 ml falan hazırlıyorum doyuyor
Zeyna_ AlpBeyinAnasi dimi. Benim bebeğim de fazla içiyor. ama burada böyle söyleyenleri linçliyorlar. Bebeğe zorla yediriyormuşuz gibi :)) Ben bebeğim 120 içiyor dediğimde biri bana sen nasıl annesin 1 aylık bebek 120 içer mi benimki 60i zorla içiyor diye ayaklanma çıkarmıştı:))
Prensenbebek ysra60 emziriyo musunuz,? Doktor emziriyosan 1 saatte de verebilirsin dedi ama biberonl 3 saat dedi