Prensenbebek
Acıkmış olma ihtimali çok yüksek. Benim bebeğim de o dönemlerde sürekli ağlıyordu ve biz gaz sancısı sanıp gazını falan çıkartmaya çalışıyorduk. Bebeğim ağlamaktan nerdeyse kendini parçalıyordu ve benim aklıma aç olabileceği ihtimali gelmemişti hiç.. Sonradan anladım ki açlıktan yapıyormuş.
Bebeğiniz açlıktan ağlamıyorsa bile emme ihtiyacı hissediyordur. Emzik veriyorsanız emzik vermeyi deneyin ağladığında.. 80 ml evet çok gibi ama iştahlı bir bebek olabilir. Bebeğinizi iyi gözlemleyin, sonradan nasıl anlamadım diye vicdan azabı çekiyor insan 😥