_eay_ 16 aylık şuan.Son bir aydır ara ara sesimi bir tık yükseltmem gereken durumlar oluyor.Mesela perdeye kendini dolayıp koşa koşa dolaba vuruyor kafasını.Güzellikle anlattım yok,defalarca düştü yok artık daha keskin bi ses tonuyla bırakmasını söylüyorum ne yazık ki.Bağırmakta değil pek ama işte sesim yükseliyor biraz.Seninki çok küçük henüz bağırsan da bağırmasan da değişen bişey olmaz.Onun yerine kendini sakinleştirmeye çalış.O an aç hemen camı uzat kafanı,temiz hava çarpsın yüzüne 😌