Epifenomen-gkc Naciyedinc ooo kediye bağıranlar kulübü 😄 ben sinirlenmiyorum kızıma ama nedense kedim bana batmaya başladı arada ona odana git salçaaaa diye bağırdığım oluyor ama kızımın battaniyesine göz koyduğu için 😄 kızımın üstünden kedi kılı toplamayı pek sevmiyorum kedim nasibini alıyor bendenn
Naciyedinc Epifenomen-gkc bi git olum derim bende genelde 😂 allahtan bebeğe çok yaklaşmıyor eşimede yaklaşmıyor. Onun bütün derdi benimle. Uyurken falan beni bir görsün, saçlarımı tırnaklarıyla çeker tırnak ata ata uyandırır 🤣
Epifenomen-gkc Naciyedinc ay vallahi iyi uyuyorsunuz ben kediyle asla uyuyamam 😄 bir.kere denedik sabaha kadar kemirdi bizi aç kalsa vallahi kolumuzu bacagımızı yer yamyam kedi
biryavuzkusu _eay_ bağırıyorum valla 26 aylık bazen çileden çıkarıyor beni. Sonra üzülüyorum tabi. Sarılıyorum özür diliyorum 😂Banyoda bide gece bağırmam.
Oznur_ _eay_ 1 yasına girecek 4 gür sonra çok sükür su ana, kadr öyle birsy yapmadım sakin bir yapıya sahibim sabırlıyım inşallah hep böyle sabırlı ve sakin, kalırım diyorum bu dönemler sankı kısılıgı degıstı gıbı oğlumun Baska bebek gbı ama sabrediyorum
Hohomoromu _eay_ bağırdigim zamanlar oluyor olmuyor desek yalan söylemiş oluruz ama 5 aylık bebeğe bagirman onu anlamsız korkutur bagirmak butun çocuklari korkuturda anliyacak yaşta olsa neye bagiridgini soylersn en azından
Naciyedinc Epifenomen-gkc kendimden uzak tuttukça daha çok saldırır bana. Daha az şiddete maruz kalmak için dipdibeyiz 😂
eliztossmom _eay_ 19 aylık bağırmışlığım vardır ama bağırıyorum yüzüme bakıyor şarkı söylüyormuş gibi yapıyorum 😁😁😁
Epifenomen-gkc Naciyedinc hahaha Allah kolaylık versin. Ben kızıma veremediğim odayı kedime verdim uyku saati geldi mi tıpış tıpış gidiyor onu alıştırdım oraya herkes mutlu 😄 bebeğime zarar verir diye çok çekindim ama hiç umrunda bile değil
bhrcpt _eay_ Herhalde bağırsam oturur ağlardım vicdan azabından yapamam istesemde başka odaya gidip çığlık atasım gelmiyor değil bazen yastığı ağzıma kaptıp çığlık atıyorum stresim geçince devam 😂😂
betulunannesi _eay_ bacim ben cocuga 2 aylıkken bağırdım bi kaç kere ama çok sinirlenmiştim. Tabi cok üzüldüm sonra orasi ayrı. O hic birsey anlamiyor bilerek yapmıyor çok masum. Ama bizde insanız anneyiz diye sabrımız sonsuz değil. Olur bence boyle seyler. Sinirlendin diye bağırdın diye kötü anne olmuyorsun. Tabi yapmasak daha iyi 🤷♀️
Hmy _eay_ 7 aylık oldu simdiue kadar bagirmadim iki üç kere sinirlendigim oldu oda anı bı şekilde geçti. İns bundan sonrada bağırma ihtiyacı hissetmem yoksa çok vicdan yaparım bir gun odada yalnız kalip uyuya kaldı diye 3 gün vicdanım sızladı.
Dmt-01 _eay_ malesef ki bağırdım ama anında pişman olup sarıldım ve uyurken öpe öpe defalarca kez özür diledim☹️Ama çok şükür tam 1 haftadır hiç bağırmıyorum bağırtacak çok şey yapıyor aslında ama kendimi tutuyorum tam bağıracakken tamam sakin ol bağırsanda çözümü yok aynı şeyi yapmaya devam edecek sakin ol diye diye kendimi sakinleştiriyorum bakalım nekadar dayanabilecem bağırmadan🥰
Defnemm22 _eay_ bu zamana kadar hiç bağırmadım şuan 22 aylık ve asla yemek yemiyor ne yaparsam yemiyor kendime engel olamıyorum artık ciddi ciddi oturup ağlıyorum ve bağırdığım oluyor maalesef