taninmayananne
calisan bir anneyim ise baslamadan 1 ay oncesinden yari zamanla baslatarak gonderdim kizimi tam zamanli gidiyor suan 4. Ayimiz cok arastirdim mukemmel bir kurum buldum Allah razi olsun hepsinden hic sorun yasamadim cevremde o kadar cok hevesimi kiran sacma sapan yorum yapan insanlar oldu ki gicbirine kulak asmadim once anneli ouun gruplarina gittik beraber alistirma vs sonra krese gectik o kadar farketti ki bazen hayretle yaptiklarini izliyoruz. Sanirim calismiyords olsaydim yari zamanli gonderirdim