Kızım 26 aylık, şimdiden ben de arayışa girdim, Eylül ayında vereceğim belki yaz ayında yaz okulu gibi bişey bile olabilir, çocuklarımız büyüyor evde bi suru şey yapıyoruz kızımla ama tükeniyoruz hem çok yoruluyoruz hem de asla tatmin olmuyor sürekli sürekli başka oyunlar istiyor, çenem ağrıyor artık konuşmaktan, yani bir sure sonra annenin bebeğine verebileceği şeyler bitiyor bana göre çocuğun sosyalleşmesi adına da ben verilmesi taraftarıyım hem ona hem de bana arta kalan zaman çok iyi gelecek ❤️