Biranne00 FatihKaan kolik bebekler için değil. Tüm bebekler için temiz içerikli bozulmuş bağırsak florasında düzenleyici ishal, kabızlık, gaz, karın ağrısı, bağırsaklardaki sorunları düzenleyici bir damla. Bize çok çok iyi gelmişti. Kızımı çok rahatlatmıştı.
FatihKaan Biranne00 hım ya bende tam bilmiyorum bende evde var arkadaşım verdi kolik bebeği vardı olurda lazım olursa kullan demişti bi kaç gündğr gaz sancı durumumz var bide kaka yapamadı dğnden beri kullanmalımıyım bilmiyorum 🤷♀️
Safiiye FatihKaan Bnm kizimda kolik degildi kullandık biz kullan baktij geçti ara verirsin gazi olduğunu anladığın zaman tekrar verirsin cnm kabız içinde emziriyorsan senden de geçer kabiz yapacak şeyler yeme kayısı ye bebeğin yiyebilecek ayda ise ona ver veya kompostosunu içir
mbuket206 Çok iyi bir damla kızımda da kullandım oğlumda da kullanıyorum oğlum kolik olduğu için yanına nurse yi de kullanıyorum rahatlatıyor günlük gazını çıkartıyo çok şükür 🙏🏻
FatihKaan Safiiye aynen bende hafif var benden geçti galiba ve mama ile destekliyoruö sütüm den dolayı.. birde acaba doktorunuz mu önerdi damlayı yoksa siz mi araştırıp verdiniz
2015 FatihKaan bende kullandım rahatlık la kullanın bebek kolik derecede bile olmasa rahatlatır bizde kolik.ken kullandık.baya faydasını gördük
Selda_ FatihKaan biZ kullandık 4 ay boyunca çok iyi gelmişti oğluma sonra bıraktık dönmeye falan başlamıştı
VelardaEdiz FatihKaan kullanmıştım 1 ay çok iyi gelmişti bebeğime şükür öyle aman aman gaz sancılarımız olmadı
Aselin__Annesi2020 Bnde üç aydır kullanıyorum çok iyi faydasını gördüm. İlk başta metsil verdiler hiç bir işe yaramadı
Dstan Doktorumuz 6 ay kullanın bağışıklık kazanmasını da sağlar dedi kullanıyorum hala. 2. Aydayız. İyi geliyor.
FatihKaan Dstan hım bende doktor tavsiyesi üzerine bi durum yok oyüzden kullanmalımıyım diye karar veremiyorum
Tumes FatihKaan bnm ki cok sukur kolik değildi bizdeki problem degilmis aslinda ben panik oluyormusum 20 gun buyuk tuvaletini yapmiyirdu ewlat sonra 4 5 derken acildi
FatihKaan Tumes normalmiş bu durum doktor dedi acile gittim mestil yazmış aklıma gelmedi sormak biagai damlasını sormak kullanayım mı diye 😞
Aselin__Annesi2020 FatihKaan evet cnm doktor tavsiyesi üzerine aldık. Fakat recetesiz alabiliyorsun devlet karsliamiyor zaten 80tl ye alıyorum