Miniknur Ayonuz ay insallah normale doner bizim de. Icimize dert oldu. Ama simdi biraz rahatladim. Her bebek farkli galiba
Ayonuz Miniknur Ben hergün ağlıyordum kafayı yiyecektim yaptığı gün benim bayramım oluyordu düzelir inşallah sizinde
1melek2020 Tospikhann Bende senin gibi telaş yapmıştım birde rota aşısı yaptırmıştım o geciktirdi herhalde yan etki olarak biraz katı yeşil yaptı sonra düzeldi