Tospikhann Kızlar bebegım 2 ayını bitirdi.. 3 yada 4 günde bir kakasını yapıyor.. cevremdeki birkaç kişi bana neee ¾ gün mü bebek hergün kakasını yapmalı dedı.. eğer öyleyse benım bebegım demı bir sorun var acaba kafam cok karıstı 😳
CemalOzge Tospikhann sadece anne sutu alıyorsa ve bebek rahatsız olmuyorsa 10 güne kadar yapmaması normal. Yalancı kabizlik olarak geçiyor. Benim bebeğim 15 gün yapmadığı olmuştu. Rahatsızlık duymuyorsa karnı şiş ve sert değilse sorun yoktur.
Alpitom Tospikhann benim bebeğim de öyle anne sütü artı mama yiyor doktoruma bugün sordum hatta 10 güne kadar normal dedi ama çok sıkınıyor yaparken bayağı da katı yapıyor bizimki i.bi şurup önerdi doktorumuz çok zorlanırsa ver dedi
94z-20u Tospikhann yok canım yapıyorsa no problem ek gıdaya grçtiğinde günde 4-5 Allah ne verdiyse yapıyor zaten bunun tadını çıkar 🤣
3momm1 Benim bebeğimde dört beş gün yapmıyor mecbur fitil veriyorum o bile bazen işe yaramıyor napcagımı sasırmıs durumdayım 😒
Tospikhann Alpitom benımkıde öyle inanki sürekli kabız. Sürekli cevremde benımlki hergün yapıyodu lafları duymakdan bıktım
Alpitom Tospikhann seyrek yapması iyi bir şeymiş ama kabız olmaması kaydıyla,bizimki baya kabız zorla yapıyor yavrum
94z-20u Tospikhann benimkide öyleydi mama içtiği halde 🤣 kabızlık yoksa sıkıntı yok arada masaj yap yeter
Miniknur Benim bebegim 4 bucuk aylik. 2 ayliktan beri kakasini 12-15 gunde bir yapiyor:/ hala arastiriyoruz. Allahtan huzursuz degil karni yumusak.
Elif-ada Tospikhann benim bebeğim o aylardayken günde üç dört kere yapardı fakat sadece anne sütü ile besleniyorsa ona kabız bile denilmiyo on güne kadar doktorlar bu durumu çok normal karşılıyo etrafındakilere bakma sen benim kızım da bi kaç defa öyle bi kaç gün yapmadığı oldu benim etrafımdakilerde bişey olamaz kilo alır diyorlardı bebeğin bundan ötürü huzursuz olmuyorsa bide karnının tam doyduğundan eminsen sıkıntı yok demektir
Miniknur Ayonuz icimi rahatlattiniz. E ne zaman duzeldi peki. Doktor yukarda tam dolana kadar bekletiyor sonra yapiyor dedi. Sanirim oyle. Cunku uyarmayla olmuyor.
Ayonuz Miniknur Bizimde 2 buçuk aylıkken başladı üç hafta yapmadı ilk sonra 10 iki hafta fitil lavman 6 aylık olduk tabi bu arada ben paniğim farklı şehirde dktora bile gittik bir sorun yok dediler k gıdaya geçtik hergün yapıyor artık kabızlık sorunumuz var bu kezde ama her gün yapıyor
Miniknur Ayonuz ay insallah normale doner bizim de. Icimize dert oldu. Ama simdi biraz rahatladim. Her bebek farkli galiba
1melek2020 Tospikhann 4 gün yapmadı ertesi gün gün içinde 2 defa yaptı bebek günde 1 defa yapa bilir normal yapmasada normal anne sütü 10 yapmaya bilir emiyorsa.Mama 6 gün du diye hatırlıyorum .Cokda şey etme yapar