Nehirr2001 canım kaç aylık bilmiyorum ama ben doğduğu ilk günden 1.5 ayına kadar meme-mama olarak devam ettim.Ama hep ilk kendimi emzirdim o yüzden hiç meme reddi yaşamadım.1.5 aydan sonrada sütüm yetti hiç mama vermedim sütümü bazen biberonla verdim sorun olmadı.