Nehirr2001 o mamayı vermek tam bir işkence tam🤦🏻♀️ Refleks olarak emmek istiyo çünkü hatta arada kaşığı bile emmeye çalışıyo. 60 cc mama hazırlıyosam 20 cc çöp oluyo çünkü dökülüyo veya çıkarıyo. Bende ne yapcağımı şaşırdım ama ne olursa olsun riske girmek istemiyorum. Keşke güzel basit bi çözüm olsa. Eds yöntemi düşündüm ama çocuğum bunun için artık büyük. Sizin ki kaç aylık eğer küçükçe o yöntemi kullanın mutlaka derim