Mgtlh Ya ne güzel yazmışsın 😢 Emar sonucunu aldığımda yüreğimde ki sızıyı kalbimdeki ağrıyı ben bilirim hamileliğim boyunca dua ettim allahım yavruma sağlık ver ben kendim yarık damak doğmuşum onda olmasın o benim çektiğimi çekmesin diye.Rabbim bunu vermiş asla isyan etmem derdi veren Allah dermanı da verir binlerce kez şükürler olsun ama ben ağladıkça gözlerime baktı ben ağladıkça o baktı 😟