Merhaba hatırlayanlar vardır belki daha önce post açmıştım bebeğim doğduğunda belinde sakral Gamze’yle doğdu doğum yaptığım hastane de ultrason çekildi yüzeysel denildi 6 ay olduğunda Emar çekilsin tedbir amaçlı denilmişti.Hamileyken de detaylı ultrason yaptırmıştım bısey çıkmamıştı.Neyse ben doğum yaptığım hastane harici Zeynep kamiş nöroloji ye götürdüm beyin cerrahi görsün dedi.Beyin cerraha götürdüm bacak hareketleri normal ise kaka çiş yapıyorsa korkulacak bısey yok dedi beyin cerrah hatta 2 farklı beyin cerraha gösterdim.Emar çekilsin dedi tedbir amaçlı.Emarı çektirdim sonucumuz çıktı o kadar doktor beyin cerrah korkulacak bısey yok demesine rağmen içimde huzursuzluk vardı sanki hissetmişim gibi 😟 Sonucumuz çıktı cuma günü doktora gösteremedim randevu alamamıştım ve saat geç olmuştu. Dün sabah kalktım saat 8 heryer kar arabalar evin önünde çakıldı kaldı taksiyi aradım geldi bebeğimi zaten hazırlamıştım aldığım gibi bindim taksiye gittim randevum yok oradaki danışman 182 yi arayıp randevu alın dedi alamıyorum lütfen bana yardımcı olun dedim sağolsun yer varmış kaydımı açtı beyin cerraha gittim odasına anlattım hocam böyle böyle diye Emar sonucuna baktı omurilikte bi defekt mevcut (tehtered cord) omurilikte açıklık ve yağ bezesi mevcut ameliyat olması gerek dedi hocam ben 4 doktora gittik hepsinde yüzeysel görünüyor bacak hareketleri normal demesine rağmen hep içimde sıkıntı vardı dedim.Benim içimi rahatlatın cumadan beri internetten baktım baktım içim acıyo dedim ağladım o kadar iyi bir doktor ki dinledi beni.Erken farketmem iyi bısey iyi ki Emar çektirmişim dimi hocam dedim evet dedi ileride olumsuz sonuçlar dogurabilirdi.Kuvvetsizlik ,yürüyememe kaka çiş tutamama dedi.Ameliyat olursa Bunların önüne geçilecek dedi.Bugün bütün işlemleri hallettim ameliyat günü için arayacaklar 2-3 hafta içinde.Tek duam yavrum sağlığına kavuşsun ağrısız acısız geçsin gitsin rabbim kimsenin evladınız hastalık vermesin 🙏 Duanızı beklerim 2 gündür ağlamaktan ne nefes alabildim ne uyuyabildim 😢
Riskleri söyledi söylemem gerekiyor dedi bunlar%15 i geçmez ameliyatlarda başarısızlık oranı nedir hocam böyle bebekler de yapılan dedim %10 un 8 i başarılı geçiyor dedi.İçim çok az rahatladı hersey güzel olacak Allah’ın izniyle ağrısız acısız geçsin inşallah ameliyatta başarılı geçsin başka bısey istemem ailem hep bana kafana takma bısey yok dedi o kadar doktor tedirgin olacak durum yok bacak hareketleri normal dedi ama ben hep irdeledim iyi ki emarı çektirmişim iyi ki rabbim bi işaret vermiş yüzeysel olarak o Gamze var da bi işaret vermiş de peşinden koşmuşum 😢 Ya olmasaydı ben nerden bilir de Emar çektirirdim büyüdüğünde farklı durumla karşılaşıp öğrenecektim Allah korusun