Ozcskrl Yenianne0606 birazda çocugun kendisiyle alakalı heraldr canım ya kimi çocuk hiç yorulmuyo sanki masallah enerjik. Bizimki yoruluyo yenik düşüyo yani uykuya cogunlukla
Kereminannesiii Ozcskrl ne güzel maşallah.17 aylık oğlum bugüne kadar hiç sızdığını görmedim ben uyutana kadar bitmek tükenmez enerjisi var
Kereminannesiii Yenianne0606 13-14. Aydan sonra biraz daha rahatlamaya başladık. Şimdi 17 aylık azaldı gece uyanmaları diş veya bir sorunu olmadığı sürece. Emen çocuklar tabiki emme bitene kadar maalesef uyanıyor
zeynepzeze Kereminannesiii Merhaba benim bebeğim de 17 aylık, gece en az 3 defa uyanıyor sizin de böyle mi 😒
Hohomoromu Yenianne0606 aynen 4. Aydan sonra çok şık kalkıyorlar her bebek düzen kuramıyor yaşına kadar zor olabiliyor
BrcnBlgn [silindi] Ne alaka simdi annelikle heralde bu konuda belliki kendini yetersiz hissediosun ben bu konuda seni yargilamadim yardimci olmaya calistim ama saol kendini simdi ii ifade ettn
BrcnBlgn Yenianne0606 Muhalefet olan sen olduguna gore yarasi olanda sen olmalisin catcak yer aradigina gore bos konusuo olanda sen olmalisin
Yenianne0606 BrcnBlgn hanımefendi şuan sadece sizinle burda gerginlik yaşıyoruz boş konuşuyosunuz. Hadi başka posta gidin iyi geceler
momsaylin Bence her cocuk farklidir canim benim bebegim 3ayindan 6ayina kadar deliksiz uyudu Ben kendm kaldirip emzirip yerine tekrrar koyuyordum 6ayindan sora duzeni bozuldu simdi 8ayinda yeni duzene sokdum gece bi kere uyanir fakat gec yatar 12de 1de falan
[silindi] BrcnBlgn demem o ki kızımın gelişimi herşeyi bin şükür sen daha ne istiyorsun karezin mi var git kndi cocugunls ilgilen.
Nicksiz Yenianne0606 biri 1.5 yaşında diğeri 4,5 aylık 9da gece uykusuna geçiyorlar sabah 8 8.30 gibi kalkıyoruz öğlen 1 gibi uyuyorlar 3 4 gibi uyanıyorlar çok uyuduklarına bakmayın uyanık olduklarında bacaklarımı hissetmiyorum mahvoluyorum hayatımda böyle şımarık hareketli çocuk görmedim
Elif-ada Yenianne0606 16.aya girdik hala uyumamış mesela şuna oyun oynuyor daha bir aylıkken böyleydi şimdiye kadar kendimi parçaladım denemedim yol kalmadı uyumuyo yada şükür bugün erken uyudu diyorum erkenimizde saat 11 falan bir saat sonra geri kalkıp sabah beşlere altılara kadar uyumuyo asla değişmiyo bu niye böyle bu çocuklar ben anlamıyorum
Yenianne0606 adelheid evet kaka için değil de alışkanlıktan kalksa belki kırardık bu alışkanlığı ama kakaya kalkıyo malesef
Elif-ada Yenianne0606 çok teşekkürler yeni anne olduğum zamanlar uyumayınca bide lohusalığın o verdiği psikolojiyle oturup ağlıyordum 4.5 aydan sonra alıştım galiba artık onun bi düzen kurmasını bekliyecem
Yenianne0606 Duygusm bide uyku eğitimi var demi asla başaramadım çokçok fazla ağlıyo. Aslında kendi kendine uyumayı öğrenmesi onun içinde iyi olurdu ama
Mpel Yenianne0606 ben ilk başlarda yanına uzanıp kendi kendine uyumasını öğretmiştim. Alışkanlık haline getirmezse ilerde( benim bebeğim getirmedi mesela ) daha az mızmızlanarak bu şekilde uyumayı öğrenebilir.
Duygusm Yenianne0606 Şahsen pek çok nedenden ötürü uyku eğitimine karşıyım 😊 böyle sabırla, doğal akışında atlatacağız bu süreci.
BrcnBlgn Yenianne0606 Bos konusan siz oldugunuz icn gerginlik sizden cikio haddinizi bilmezseniz boyle gerilirsnz