Yenianne0606 Güzel ifade etmişsiniz 😄😄 Benim bebeğim 11 aylık. 2-3 ayda güzel uyuyordu, 4. ayda malum uykular sapıttı. O dönem çok zordu. Bir ara düzelir gibi oldu hoop dişler başladı. İlk dişler çıktı, biraz düzeldi hoop üstler kaşınmaya başladı… Şu ara uykuları kötü. Bunu ben de doktorumuza sordum, tamam uyku eğitimi falan vermeyeceğim ama eninde sonunda ne zaman uyuyacak bu çocuk? 1 yaşından sonra uykular iyileşir ancak emdiği süre boyunca gece ara ara uyanacaktır dedi.