MustafaKeriminAnnesi Eylul2018 evet aslında haklısınız ama fişi ne yaptım hiç bilmiyorum. Bundan sonra daha dikkatli olmalıyım.
Mel-sin Hasand Sızdırdı mı? Bağlamalı olanlar sızdırıyor bizde de. Külot bez kullandığımdan beri sızdırma olmadı.
Hasand Mel-sin bende de tam tersi oldu :))))) şu an normal 3 numara kullanıyorum sıkıntı yok çok şükür
Mel-sin glam Kızım altını açmamı çok seviyor. Hep altı açık kalsın istiyor. Bağlamalı bezi taktirmiyor o yüzden. Ayaklar hep hareketli. Bundan dolayı külot bezi giydirmek daha kolay oluyor. Ki bağlamalı ile aynı adet ve aynı fiyat
Zorzeynoo MustafaKeriminAnnesi hayat kimyayı ara iade alıp ne istiyorsan onu gönderiyorlar. Bende sorun yaşadım az da değildi 150 tane bez. Değiştrdm
Dodonay glam belinden cok fazla kaka cıkıyodu. Deneyim dedim. Memnun kaldım. Kaka belindeki lastige kadar geliyo ama dışarı taşmıyo. Normal bezde sürekli beline çıkardı. Bjnda cıkmıyo
Ferhunde MustafaKeriminAnnesi kilot bezler öyle cnm bende denemek amaçlı primanın külot bezini almıştım ama hiç memnun kalmadım kaka yaptığında sırtına kadar çıkartıyordu hiç bağlamasam ondan iyiydi şimdi can bebe kullanıyorum çok memnunum
kuzeyto MustafaKeriminAnnesi Biz de Molfix kullaniyoruz, cok memnunum, asla sizdirmiyo ve pisik yapmiyo.Canbebe de fena degildi, Molfix kadar olmasa da. Prima zaten on numara ama cok soylenti cikti hakkinda kullanmiyorum
yesimalmila MustafaKeriminAnnesi bende daha once prima goon demedim resmen yara yapti molfix kullandim resmen ni gece de bitti. suan 3 numara kullanıyorum 4 numara külot bez gecmeyi düşünüyordum korkuttun beni de
NurR MustafaKeriminAnnesi biz goon külot bez kullandık gayet memnundum ama külot bez kullanmak istemediğimden dolayı molfixe geçtik