MustafaKeriminAnnesi biz 1 aydır sleepynin külot bezini kullanıyoruz, suan 3 aylık olduk hala devam çok memnunuz, sızdırma vs olmuyor, her takısta mutlaka lastikleri elimle düzeltiyorum yalnız, molfix nasıl bilmiyorum ama bir deneyin sizde öyle isterseniz biz çok rahat ettik