Ya Allah aşkına ya kadının içine kurt düşmüş ki post açmış. Yok lösemi yok lenfoma. Bir anneye bunları pat diye ne kolay söyleyebiliyorsunuz? Bunları biri size söylese ne hissedersiniz?
canım muhtemelen nötrofil düşüklüğünüz vardır. En iyisini doktorunuz bilir. Bebeklerde sık rastlanan bir durummuş. Grip, nezle yada yeni yapılan aşılar, antibiyotik kullanımı neden olabiliyormuş. Elbette ciddi problemlerde olabilir. Sadece onları düşünme ama ihmal de etme.