Merhaba anneler daha öncede Alerji testi icin post acmistim. Kizima test yapildi cok sukur buyuk bir alerji problemimiz çıkmadı ama dr beyaz kani düşük dedi takipe alcaz dedi 10 gun sonra tekrar gidicez bagisiklikda düşük dedi yeme icme olarak her seyi veririm halbuki. Bu beyaz kan düşüklüğü ciddi bir sey mi normal demir eksikliği gibi ilacal yukseltilir mi?