Prensesannesii34_
meme reddi yaşadığımda tekrar emsin diye haftalarca neler çektiğimi bir ben bir Allah bilir… en son eşim bile daha fazla kendini yıpratma olmuyorsa mamaya geçeriz dedi ama yine de yılmadım, Tekrar emmeye döndürdüm. Mamaya karşı değilim ama o süreçte yaşadığım zorluklarda herkes mama mama dedi diye antipati oluştu bende 🙄 kolaycı anneleri ben de hiç anlamıyorum. Bu kadar kiloyu da 🙄 maşallah tabi, önemli olan sağlıklı olmaları ama ikisi de dört aylık, biri benim kızımın iki katı 🙈 Yanyana gelseler abi, abla diyecek kızım, o derece 🙄🙄