__cioooo hiçç dert etme.bizim de 4.ayda o kilodaydı.ebe beni öyle bi korkuttu ki günlerce çıkamadım etkisinden.ki benim ilk bebeğim de değil ve önceki bebeğimde sadece anne sütü almasına rağmen kilolu ,iri bebekti.ama doktorlar çok iyi çok iyi zaten istediğimiz bu diyorlardı ilk kızımda.ebe bana acaba obezite mi,tiroid sorunumu var bi doktora göster bile dedi .normal muayene de yeri gelmişken sordum bana iyi beslenen çocuk,anne sütü yarayan çocuğun bu kiloda olması normal dedi.nitekim hareketlenince gitti kilolar çok şükür.şuan 11 ay 27 günlük 8.aydan beri 1 kilo almadı(700 gr almış)yani sorun yok maşaallah sütün yağlı ve yarıyor..