sedaaff96- Alanbebek Canım çocuğun emiyorsa eğer gün içinde mutlaka sabah kahvaltısında peynir ye gün içinde bi bardak süt iç ve yoğurt ye kefir iç çok faydasını göreceksin dişe
Alanbebek sedaaff96- dişim şiş oldugu için corba harici birsey yiyemiyorum ama yemeye calısıcam tesekkür ederim canm sagol ❤️
Kuzeybkc Gecen hafta bende girrim 20 lik diş ağrıso için doktor verdi. Kullanabiliyormusuz bende içtim valla çok iyi geldi parol hiç fayda etmez oldu. Bugun çekim için randevum vardı hatta gidemedim malesef inş ağrımaz
Alanbebek Tugbakivanc canm süt sagma makinemde bozuldu sütümü az az elimde sagım yapıyorum yanı ılacları içtikten sonra 6 saat sonra vucuttan atılıyormu sütte kalmıyormu yanı eger ogleyse emziriym cok üzülüyorum normalde hergun kakaısnı yapan bebegım benı emmedıgı için kakada yapmadı dün ilk defa ☹️