Alanbebek ben içmiştim 2 doktora ve eczacıya sormuştum sorun olmaz demişlerdi. Ama ben içtiğimde bebeğim 8 aylıktı senin bebeğin daha küçük içme bence. En iyisi çekerlerse gidip çektir. Diş ağrısı çok zor gerçekten hele birde emzirirken ilaç alamayınca öldürüyor insanı. Dişinol diye bir jel var dişine sürüyorsun oda ağrıyı baya hafifletiyor aklında olsun. Birde sarımsak ezip koy zeytin ezip koy bunlar bana iyi geliyordu.