Benim kizim 29 mayısta 2 yaş oluyor. 1 senedir varlar kac doktor gittim neler yaptim kaç gece ağladım icim ic imi yedi bitirdi hep hastane dolandım doktor doktor gezdim en son hemotolijiye yönlendirildim allah razi olsun o doktor beyden cok ilgilendi kızımla bana korkma annesi herseyi temiz korkulcak durumda degil sadece takip edilcek hic gecmeyebilirde bunu bilemeyiz ama sorun teşkil etmez dedi. Ama ben ablamin cocuklarinada baktim 2 ablamin kizin da da var kızımınki gibi biraz rahatladım. Sonra benim de cane kemigimde de var kucuklugumden beri demekki genetik bisi bizdeki allah evlatlarımızı korusun. Benkm kizimin koltuk altinda kasıklarda boyunda var