Zeymir işte bende kızımın en büyüğü 20×7 mm idi kaç tane doktora sordum korkma dedi en son ahsen hoca diye bi radyolog var götürüp baktırıp durmayın geçer ne kadar bakarsanız o kadar görürsünüz dedi bende götürmedim ama elimle yoklayınca küçülmüş gibi hissediyorum o yüzden kontrol ultrasyon çektirmedim sizin en büyüğü kaç